environment by learning and adopting best practices. Follow and adhere to safety and security policies and procedures. Report immediately any safety or security issues or concerns. Your profile: Degree
their clients, passionate about performance and commitment to a better future. Core Responsibilities The Assistant Facilities Manager (AFM), who reports into the EMEA SFM should be capable of managing
provide regular reports and feedback Evaluate customer and flight attendant feedback and recommend menu adjustments accordingly Conduct periodic food quality control audits in collaboration with the
statistical reports. Requirements: BSc or MSc degree in Biostatistics or related field and between 5-7 years’ relevant experience within the life-science industry, along with at least 1-year experience
die Strategieentwicklung und Erstellung von Content, die sich an der Customer Journey orientiert Ihr Blick auf die Marke umfasst die Online-Medien (Website, Apps, Banner, Newsletter, Social-Media und Video) Sie reporten
, narrative, administrative and other reports and analyses and performs other duties as assigned or required for the successful execution of business plans Degree or equivalent relevant experienceAudit
, narrative, administrative and other reports and analyses and performs other duties as assigned or required for the successful execution of business plans Degree or equivalent relevant experienceAudit
ensure that target enrollment will be met across the allocated countries.Drive study compliance by maintaining and updating trial management systems, using study tools and management reports available to
plus.Minimum 5 years’ experience managing complex ER cases including investigations, ill-health, dismissals, appeals, and report writing.Experience of a fast-paced matrixed organization is helpful.Training
development and coordination of Reports & Dashboards using tools such as Power BI, SAP SAC, AfO, and othersFacilitate effective requirement management, ensuring clear communication and alignment across diverse
development and coordination of Reports & Dashboards using tools such as Power BI, SAP SAC, AfO, and othersFacilitate effective requirement management, ensuring clear communication and alignment across diverse
der Lieferscheine sowie Rechnungen in Abstimmung mit Vertrieb und Buchhaltung Erstellen von Reports und Analysen Durchführen von eigenen Projekten im Supply Chain Management Abgeschlossenes kaufmännisches Studium
der Lieferscheine sowie Rechnungen in Abstimmung mit Vertrieb und Buchhaltung Erstellen von Reports und Analysen Durchführen von eigenen Projekten im Supply Chain Management Abgeschlossenes kaufmännisches Studium
von Umbaumaßnahmen im Energie- und GebäudemanagementAnalyse und Optimierung des Bestands Erstellen von regelmäßigen Reports Studium in der Immobilienwirtschaft, in der Gebäudetechnik, im Facility Management
von Umbaumaßnahmen im Energie- und GebäudemanagementAnalyse und Optimierung des Bestands Erstellen von regelmäßigen Reports Studium in der Immobilienwirtschaft, in der Gebäudetechnik, im Facility Management
(Bestellmanagement, Post, Organisation von Office Events Enge Zusammenarbeit und Unterstützung der Vertriebsleitung (z.B. Erstellung von Agenden/ Protokollen / Präsentationen/ Reports/ Statistiken Unsere Anforderungen
(Bestellmanagement, Post, Organisation von Office Events Enge Zusammenarbeit und Unterstützung der Vertriebsleitung (z.B. Erstellung von Agenden/ Protokollen / Präsentationen/ Reports/ Statistiken Unsere Anforderungen
Du erstellst Reporte, Statistiken, Templates Auf wen wir uns freuen: Du bist in einem relevanten Studiengang eingeschrieben z.B. Logistikmanagement, Wirtschaftsingenieur o.ä. Du interessierst
und KontenklärungDurchführung von Sachkonten- und DebitorenbuchungenBearbeitung interner WorkflowVorbereitung monatlicher Reports Ihr Profil: Abgeschlossene kaufm. Ausbildung sowie 3-4 Jahre Berufserfahrung
mit den TOP Carriern persönlich und telefonischProaktive Kommunikation mit Carriern, Kollegen und KundenErstellung von Reports zur Analyse von ProzessenEskalationsmanagement und Prozessmanagement
und überwachende Funktion bei der Erstellung der Monats-, Quartals- und Jahresabschlüsse nach HGBVerantwortung der Liquiditätsplanungen zzgl. Hochrechnungen, Soll-Ist-Abweichungen, ad-hoc-Reports und weitere
und überwachende Funktion bei der Erstellung der Monats-, Quartals- und Jahresabschlüsse nach HGBVerantwortung der Liquiditätsplanungen zzgl. Hochrechnungen, Soll-Ist-Abweichungen, ad-hoc-Reports und weitere
aller Compliance-Berichtserstellungen / Reports. Mitarbeit bei der Optimierung der Prozessabläufe und dem Aufbau des BereichesMitarbeit bei der Durchführung einer regelmäßigen Risikoanalyse zur Ermittlung
im Bewerbermanagement System Unterstützung des Managements durch die Erstellung und Bereitstellung von Reports Planung und Umsetzung von Employer-Branding-Aufgaben, einschließlich Social Media Kampagnen Dein Profil
Compliance Anforderungen unseres Unternehmens im In- und Ausland, insbesondere im Bereich der Umsatzsteuer. Du prüfst Unternehmensdaten zur Umsatzsteuer weltweit und erstellst entsprechende Reports
Anforderungen unseres Unternehmens im In- und Ausland, insbesondere im Bereich der Umsatzsteuer. Du prüfst Unternehmensdaten zur Umsatzsteuer weltweit und erstellst entsprechende Reports. Du bist hilfst beim
Validation Plan - Process Control Strategy - Process Performance Qualification Plan - Process Validation Report - Process Validation Summary Report Darüber hinaus wirken
/ savings from tenders / process re-design / negotiation initiatives and provide monthly/ Quarterly reports to Sourcing & Procurement LeadershipTo ensure that all vendor details and files are complete and
Bearbeitung von Dokumenten, z.B. Verträge und Reports Steuerung der Terminkoordination und des Travel-Managements sowie der Abrechnung Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts, z.B
Bearbeitung von Dokumenten, z.B. Verträge und Reports Steuerung der Terminkoordination und des Travel-Managements sowie der Abrechnung Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts, z.B
project teams Providing status reports to our customers and the management team Your profile Degree in economic sciences/information technology or several years of comparable professional experience
suitable positions and projects. Supporting Pharmacovigilance activities including input to safety reports (local PSURs) Review and approval of promotional and non-promotional externally focused materials
suitable positions and projects. Supporting Pharmacovigilance activities including input to safety reports (local PSURs) Review and approval of promotional and non-promotional externally focused materials
, Reporten und Analysieren der Lieferantenperformance Aufbereiten der Daten für die Fakturierung Durchführen von Reports im übertragenen Aufgabengebiet Prüfen von alternativen Versandwegen
in business development activities for target clients and contribute to advancing JLL's market position in sustainability.Regularly report on progress to the Head of Sustainability - EMEA Markets Advisory and
risk assessment requirementsPrepare and assist in the preparation of monthly reports, provide inputs for the finalization the yearlyEnd to end finance admin of PO’s, invoices, and trackersSupplier
Meetings and periodic reports - Cost control, planning, change orders and billing follow up - Management and control of the commissioning of the work and facilities. Desired skills and experience for